Het gejuich voor de maar liefst vijf doelpunten zullen je afgelopen zaterdagavond niet zijn ontgaan: het Nederlands elftal heeft van Zweden gewonnen op het WK. Na het eerste doelpunt in de eerste vijf minuten waren de oranje leeuwen niet meer te stoppen.
Dat is natuurlijk onwijs leuk voor ons, maar net iets minder voor Zweedse supporters. Op social media is te zien hoe zij omgaan met de Nederlandse nederlaag – en die beelden zijn óók onwijs leuk voor ons.
– Onze artikelen vaker op je beeldscherm? Volg ons op Google om niets te missen! –
1. De wedstrijd heb je waarschijnlijk al gezien, maar deze beelden maken de winst nóg beter.
2. Jongens, het WK is maar een spelletje, hè.

3. Hopelijk waren er nog genoeg zakdoekjes over na die cruciale negentig minuten.
4. Trånén mët tùitén.

5. Dit is nog een understatement na zo’n verplettering.

6. Hoe Nederlanders de winst tegen Zweden vieren? Nou, dat doen Willem-Alexander en Máxima wel effe voor.
Nog niet uitgelezen? Klik dan hier voor een artikel over 24 posts over de eerste WK-ronde waardoor je helemaal bij bent voor de volgende.
Ben jij op zoek naar een stage? Nou, dan hebben we goed nieuws voor je. Bij The Best Social Media zijn we op zoek naar een redactie- en socialstagiair(e) voor de periode vanaf september 2026. Kent TikTok geen geheimen voor jou? En wil je nóg beter worden in het schrijven van artikelen? Check dan snel de vacature!
Dit bericht op Instagram bekijken