Het WK is in volle gang en dat is maar al te goed te merken. Door heel het land heerst er oranjekoorts en Nederlanders laten hun steun op allerlei manieren zien. Zo hangen mensen oranje vlaggetjes in de straat, gooien ze tientallen oranje tompoezen in hun mik of wikkelen ze hun gebroken arm in gips in de kleuren van de Nederlandse vlag.
Tom laat het daar niet bij en doet er nog een schepje bovenop. Hij tekent portretten van het Nederlands elftal op een indrukwekkende manier: allemaal tegelijkertijd. We horen je denken: bluf. Maar de beelden bewijzen het tegendeel.
– Onze artikelen vaker op je beeldscherm? Volg ons op Google om niets te missen! –
1. Voor tekeningen van het Nederlands elftal zet Tom zijn beste beentje, of eigenlijk zijn beste handen en voeten, voor.
2. Kijkers zijn helemaal omvergeblazen door Toms tekenkunsten.

3. Tja, zie dan maar het hele Nederlandse elftal tegelijk te tekenen.

4. Een goed portret tekenen is op zichzelf al een hele opgave, laat staan met twee handen en al helemaal als je je voeten óók gebruikt.

5. Het is en blijft onwijs imposant.

Nog niet uitgelezen? Klik dan hier voor een artikel over Zweedse supporters die trånén mët tùitén huilen na hun WK-afgang tegen het Nederlands elftal.
Heeft jouw bedrijf social content gemaakt die best effe in de spotlights mag staan? Stuur een mailtje naar collabs@thebest.social, en wie weet schittert jouw merk binnenkort op onze kanalen!
Dit bericht op Instagram bekijken