Het is heet. En niet zo’n klein beetje ook: vanaf vandaag worden op sommige plekken in Nederland temperaturen aangetikt van boven de 35 graden. Dat betekent zweetdruppels op je voorhoofd bij de minste en geringste inspanning, breinen die na een werkdag meer gefrituurd zijn dan een bittergarnituur en (zolder)kamers die sneller opwarmen dan een airfryer.
Een Reddit-gebruiker is de wanhoop nabij en zoekt manieren om diens huis aangenaam te houden in deze bloedhitte. Gelukkig houden anderen het hoofd koel en komen ze met tips.
1. Deze Nederlander wordt niet warm van een heet huis en vraagt tips om het koel te houden.
2. Voor niets komt de zon op, maar deze Reddit-gebruiker zoekt toch naar betaalbare oplossingen.
3. Volgens velen kun je het beter buitenshuis zoeken.
4. Het draait niet allemaal om – of in dit geval naar – jou.
5. Na die douche in de namiddag kun je de stang meteen ergens anders voor gebruiken.
6. Die dekens heb je tijdens het slapen toch niet nodig.
7. Volgens sommigen moet je niet je huis, maar jezelf koel houden.
8. Dat je huis op een plaats delict lijkt, moet je maar effe voor lief nemen.
9. Het is een ijskoud kunstje om je huis koel te houden.
10. Vertel ons dat je een zonnesteek hebt opgelopen zonder ons te vertellen dat je een zonnesteek hebt opgelopen.
Ben jij op zoek naar een stage? Nou, dan hebben we goed nieuws voor je. Bij The Best Social Media zijn we op zoek naar een redactie- en socialstagiair(e) voor de periode vanaf september 2026. Kent TikTok geen geheimen voor jou? En wil je nóg beter worden in het schrijven van artikelen? Check dan snel de vacature!

