Deze verhitte discussie over gratis kraanwater op het terras maakt veel meningen los

Met deze hitte kun je ’s ochtends gehydrateerd de deur uitgaan en tien minuten later officieel een uitgedroogde rozijn zijn. Als je naar het terras besluit te gaan, drink je waarschijnlijk de halve voorraad van het restaurant op. Afwisselen met een glaasje water kan dan fijn zijn.

Een Reddit-gebruiker vraagt zich daarom af waarom gratis kraanwater in de horeca nog altijd niet de standaard is. Want als het advies luidt om genoeg te drinken, waarom moet je daar soms eerst een kleine hypotheek voor afsluiten?

– Onze artikelen vaker op je beeldscherm? Volg ons op Google om niets te missen! –

 

1. Met 30 graden buiten voelt een glas kraanwater soms als een luxe.

 

2. Ook aan de grootte van de drankjes mag volgens sommigen wat veranderd worden.

 

3. Voor gratis water moeten we naar Zweden verkassen.

 

4. Deze persoon heeft de oplossing voor het waterprobleem.

 

5. Volgens deze persoon kan je niet altijd water bij de wijn doen.

 

6. Deze mening staat als een paal boven water.

 

Ben jij op zoek naar een stage? Dan hebben we goed nieuws voor je. Bij The Best Social Awards zijn we op zoek naar een Projectmanagement & Sales stagiair(e) en een Creative & Social stagiair(e), beide voor de periode vanaf september 2026. Wil jij bijdragen aan de organisatie van dé awardshow waar de virale vlag wordt uitgehangen? Check hier en hier de vacatures!

Mobiele versie afsluiten